Поштомати від "Нової пошти" справді мають безліч переваг, але на їхню роботу також надходить чимало скарг. Деякі "щасливчики" можуть залишитися без своєї посилки.

Про це свідчить відгук клієнтки, залишений на сторінці компанії Facebook.

Нова Пошта. Фото: скрін youtube
Нова Пошта. Фото: скрін youtube

Якраз її посилку втратили під час відправлення - кур'єр забрав вантаж і відправлення зникло. Незабаром посилку все ж таки знайшли, а як вибачення дівчині надали промокод зі знижкою на доставку.

"Використовую промокод. Відкривається осередок, і він ПУСТИЙ. Гроші не повертають за посилку, пропонують 2 промокоди", - поділилася вона.

Популярні новини зараз
Виправдання не спрацюють: ТЦК жорстко покарають чоловіків за відмову Обережно, поставте коробку на місце: українців попередили про небезпечні яйця у супермаркетах Небезпечна хвороба повертається: через травму пальця хлопчик потрапив до інтенсивної терапії Путін оголосив про масштабне збільшення чисельності армії
Показати ще

Поштомат Нової пошти. Фото: Yоutube
Поштомат Нової пошти. Фото: Yоutube

За словами клієнтки, її посилки дорогі, тому подаровані промокоди не покриють їхню вартість. Дівчина має намір подавати претензію на повернення грошей. У відповідь поштовий оператор сказав, що промокод у вигляді компенсації було надано через те, що оголошена вартість була мінімальною, лише у 200 гривень.

"Радимо завжди вказувати реальну ринкову вартість відправки, оскільки у разі втрати або пошкодження вам буде відшкодовано зазначену суму", - відповіли дівчині.

Крім того, клієнтці порадили написати претензію у будь-якому відділенні чи онлайн, а також обов'язково вказати реальну вартість посилки.

Відгук про роботу Нової пошти, скріншот
Відгук про роботу Нової пошти, скріншот

Нагадаємо, що українці можуть заощадити на поштових відправленнях: "Укрпошта" оголосила про нову акцію.

Раніше ми повідомляли, що субсидію отримаєте, навіть якщо маєте борги за комуналку: українцям розповіли, як залишитись за допомогою.