Поштомати від "Нової пошти" справді мають безліч переваг, але на їхню роботу також надходить чимало скарг. Деякі "щасливчики" можуть залишитися без своєї посилки.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це свідчить відгук клієнтки, залишений на сторінці компанії Facebook.
Якраз її посилку втратили під час відправлення - кур'єр забрав вантаж і відправлення зникло. Незабаром посилку все ж таки знайшли, а як вибачення дівчині надали промокод зі знижкою на доставку.
"Використовую промокод. Відкривається осередок, і він ПУСТИЙ. Гроші не повертають за посилку, пропонують 2 промокоди", - поділилася вона.
За словами клієнтки, її посилки дорогі, тому подаровані промокоди не покриють їхню вартість. Дівчина має намір подавати претензію на повернення грошей. У відповідь поштовий оператор сказав, що промокод у вигляді компенсації було надано через те, що оголошена вартість була мінімальною, лише у 200 гривень.
"Радимо завжди вказувати реальну ринкову вартість відправки, оскільки у разі втрати або пошкодження вам буде відшкодовано зазначену суму", - відповіли дівчині.
Крім того, клієнтці порадили написати претензію у будь-якому відділенні чи онлайн, а також обов'язково вказати реальну вартість посилки.
Нагадаємо, що українці можуть заощадити на поштових відправленнях: "Укрпошта" оголосила про нову акцію.
Раніше ми повідомляли, що субсидію отримаєте, навіть якщо маєте борги за комуналку: українцям розповіли, як залишитись за допомогою.